Leveringstid og transport: Siste frist for bestillinger er torsdag ettermiddag. Bestillingen din vil bli utsendt fra oss påfølgende mandag. Ved avvik vil vi følge dette opp fortløpende, og gir dere beskjed.
Enkelt bestillingssystem: Vårt bestillingssystem er lagt opp til å være så enkelt som mulig. For prisforespørsler eller informasjon om leveringstid, kan du enkelt kontakte oss via e-post eller telefon. Vi etterstreber å svare på forespørsler innen to timer.
Nøyaktighet og service: Vi sjekker alltid delenummer opp mot bilens chassisnummer.
Dersom det trengs, sender vi også med ferske reparasjonsmanualer.
Prisinformasjon: Vi har vedlagt en oversikt over ca. prisnivået vi ligger på i forhold til DBS. Merk at det kan være variasjoner mellom modellene.
På enkelte ordrer kan en del være priset 50 % under DBS, mens en annen del er 20 % under. Det gjennomsnittlige prisnivået vises i listen vi har vedlagt.
Reklamasjon og retur: Ved skade: Meldes dette til oss så hurtig som mulig.
Vi ordner en rask løsning, enten reparasjon eller ny del.
Ved retur av deler, må dette avtales med den ordremottakeren som håndterte bestillingen. For ukurante deler kan det påløpe et gebyr på 20–40 %, og returfrakt vil bli fakturert dere.
Priser på spesifikke merker: Vi gjør oppmerksom på at vi ikke har like gode priser på alle merker. Dersom vi ser at våre priser ikke er konkurransedyktige i forhold til DBS, vil vi ta kontakt med dere.
Frakt og levering: Vi har avtaler med både store og små transportselskaper for å kunne sikre rask, rimelig og effektiv levering over hele landet.